8:42 am - SICAKLIKLAR ARTINCA TOPLU TAŞIMADA KLİMA ŞİKAYETLERİ DE ARTTI: Kaptanlar, biraz anlayış!
7:31 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
9:14 pm - SAĞLIKTA ADIM ADIM ÖZELLEŞTİRME: Şifaya değil sermayeye yatırım
9:04 pm - ANKARA TABİP ODASI: Şehir hastaneleri beş ayda 63 milyar TL yuttu
6:24 pm - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
6:15 pm - GÜVENLİ GIDA LÜKS OLDU | Mutfakta açlık var!
12:34 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
10:47 am - TÜİK AÇIKLADI: Mayıs’ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünler belli oldu
9:32 am - TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU (TÜİK), Mayıs ayı enflasyon rakamlarını
Sağlık Bakanı Koca’nın paylaştığı 100 binlik vaka oranlarında en çok artış ve azalış yaşadığı 10 ile dair grafikler, artış yaşayan illerde büyük bir sıçrama, azalış yaşayan illerde ise sınırlı bir gerilemenin olduğunu gösteriyor.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Türkiye’de son bir haftaya illere göre ait vaka oranlarında en çok artış ve azalış yaşayan 10 ili ayrı bir grafikle paylaştı. Koca’nın paylaştığı grafiklerde yükseliş gerçekleşen illerde büyük bir sıçrama göze çarparken düşüş gerçekleşen illerde ise sınırlı bir gerileme yaşadığı görüldü.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Twitter üzerinden yaptığı paylaşımda vaka oranı en çok artan illerin Sinop, Kilis, Samsun, Amasya ve Edirne olduğunu, en çok azalan illerin İse Ordu, Bolu, Trabzon, Nevşehir ve Karaman olarak kaydedildiğini belirtti.
Bakan Koca paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
“Son hafta 100.000 nüfusta vaka görünme oranı en çok artan illerimiz: Sinop, Kilis, Samsun, Amasya ve Edirne. En çok azalan illerimiz: Ordu, Bolu, Trabzon, Nevşehir ve Karaman. Birlikte tedbirlere uyarak tüm illerimizi mavi kategoriye sokalım.”
Koca’nın paylaştığı grafiklerde en çok yükseliş yaşayan 10. il Konya’da geçen haftaya göre 100 binde 31,70 vaka daha kaydedildiği görülüyor. Buna karşılık en çok azalış yaşayan ilk il olan Ordu’da bile geçen haftaya göre 100 binde 21,49 vaka gerilemesi yaşanmış.
Koca’nın paylaştığı grafikler şöyle:

