8:42 am - SICAKLIKLAR ARTINCA TOPLU TAŞIMADA KLİMA ŞİKAYETLERİ DE ARTTI: Kaptanlar, biraz anlayış!
7:31 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
9:14 pm - SAĞLIKTA ADIM ADIM ÖZELLEŞTİRME: Şifaya değil sermayeye yatırım
9:04 pm - ANKARA TABİP ODASI: Şehir hastaneleri beş ayda 63 milyar TL yuttu
6:24 pm - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
6:15 pm - GÜVENLİ GIDA LÜKS OLDU | Mutfakta açlık var!
12:34 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
10:47 am - TÜİK AÇIKLADI: Mayıs’ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünler belli oldu
9:32 am - TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU (TÜİK), Mayıs ayı enflasyon rakamlarını
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası yaptığı açıklamada hangi illerin kademeli normalleşmeye geçildiğini, Türkiye’nin illere göre risk değerlendirme haritasını paylaştı.
Haritada; düşük riskli (mavi), orta riskli (sarı), yüksek riskli (turuncu) ve çok yüksek riskli (kırmızı) olarak kategoriler belirlendi.

Haritaya göre;
1- Covid-19 riski düşük riskli grupta (MAVİ) yer alan iller: Uşak, Şanlıurfa, Diyarbakır, Bingöl, Muş, Bitlis, Batman, Mardin, Siirt, Şırnak, Hakkari, Van, Ağrı ve Iğdır,
2-Covid-19 riski orta riskli grupta (SARI) yer alan iller: Ankara,
3-Covid-19 riski yüksek riskli grupta (TURUNCU) yer alan iller: İstanbul ve İzmir,
4-Covid-19 riski çok yüksek riskli grupta (KIRMIZI) yer alan iller: Edirne, Balıkesir, Sakarya, Burdur, Konya, Aksaray, Sinop, Samsun, Amasya, Tokat, Ordu, Giresun, Gümüşhane, Trabzon, Rize, Osmaniye ve Adıyaman illeri oldu.
