12:34 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
10:47 am - TÜİK AÇIKLADI: Mayıs’ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünler belli oldu
9:32 am - TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU (TÜİK), Mayıs ayı enflasyon rakamlarını
9:37 am - TÜİK, NİSAN AYINA İLİŞKİN İŞ GÜCÜ İSTATİSTİKLERİNİ AÇIKLADI: Gerçek işsizlik yüzde 30,1 oldu
8:59 am - AYM, SÜRESİZ NAFAKA DÜZENLEMESİNİ İPTAL ETTİ: Erkek egemen toplumun yasal adımları
11:35 am - YOKSULUN BÜTÇESİ EVE, FATURAYA, MUTFAĞA MAHKÛM: Vergi “temel tüketim”den değil, “servetten” alınmalı
4:49 pm - TÜRK-İŞ MAYIS AYI ARAŞTIRMASI: Açlık ve yoksulluk sınırında artış sürüyor!
10:51 pm - ÖLMEZSEN EĞER SENEYE GEL!
8:28 pm - DOĞU KARADENİZ YAYLALARINA KIŞ GERİ GELDİ! ‘Ya biz erken geldik ya da yaz gelmeyi unuttu’
Trabzon Büyükşehir Belediyesi ile D ve M plakalı dolmuşlar, ulaşım hizmetlerindeki fiyat artışı nedeniyle mecburi düzenlemeye gidiyor.
Büyükşehir otobüsleri ve dolmuşlar 19 Şubat Pazartesi gününden itibaren yeni tarifeye göre hizmet vermeye başlayacak.
Büyükşehir Belediyesi ile dolmuşlar ulaşım hizmetlerindeki kalemlerindek artış nedeniyle tarife değişikliğine gitmek zorunda kaldı.
Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) Toplantısı’nda alınan karara göre Ortahisar ilçesinde Büyükşehir Belediyesi tarifeleri tam 14.50 lira, indirimli 11.50 lira olarak belirlendi.
Öğrencilere her alanda pozitif ayrımcılık yapmaya özen gösteren Büyükşehir Belediyesi, öğrenci biniş fiyatına ise 1.5 lira artış yapma kararı aldı.
Ortahisar’da hizmet veren D plakalı dolmuşlar ise sivil 18 lira, öğrenci 13 lira olarak belirlendi.
Trabzon Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı’ndan konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Ulaşım Koordinasyon Merkezi Toplantısı’nda alınan karar üzerine Büyükşehir Belediyesi otobüsleri ile D ve M plakalı dolmuşların tarifelerinde güncellemeye gidilecektir.
Bu kapsamda Büyükşehir otobüslerinde şehir içi tam yolcu biniş fiyatı 11 liradan 14.50 liraya, indirimli 8.80 liradan 11.50 liraya, öğrenci biniş fiyatı 5.50 liradan 7 liraya yükseltilmiştir.
Ortahisar’da hizmet veren D plakalı dolmuşlar ise 14 liradan 18 liraya, öğrenci ise 10 liradan 13 liraya yükseltilmiştir.
Dolmuşlar ve Büyükşehir Belediyesi otobüsleri ise 19 Şubat Pazartesi gününden itibaren yeni tarifeye göre hizmet vermeye başlayacaktır” ifadelerine yer verildi.TAKA
