12:34 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
10:47 am - TÜİK AÇIKLADI: Mayıs’ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünler belli oldu
9:32 am - TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU (TÜİK), Mayıs ayı enflasyon rakamlarını
9:37 am - TÜİK, NİSAN AYINA İLİŞKİN İŞ GÜCÜ İSTATİSTİKLERİNİ AÇIKLADI: Gerçek işsizlik yüzde 30,1 oldu
8:59 am - AYM, SÜRESİZ NAFAKA DÜZENLEMESİNİ İPTAL ETTİ: Erkek egemen toplumun yasal adımları
11:35 am - YOKSULUN BÜTÇESİ EVE, FATURAYA, MUTFAĞA MAHKÛM: Vergi “temel tüketim”den değil, “servetten” alınmalı
4:49 pm - TÜRK-İŞ MAYIS AYI ARAŞTIRMASI: Açlık ve yoksulluk sınırında artış sürüyor!
10:51 pm - ÖLMEZSEN EĞER SENEYE GEL!
8:28 pm - DOĞU KARADENİZ YAYLALARINA KIŞ GERİ GELDİ! ‘Ya biz erken geldik ya da yaz gelmeyi unuttu’
Yarıyıl tatilinin ardından 2021-2022 eğitim öğretim yılının ikinci dönemi başladı. Öğrenciler ders başı yaptı.
2020-2021 eğitim yılında, coronavirüs sebebiyle 15 Şubat’tan itibaren kademeli yüz yüze eğitime geçiş yapılmıştı.
2021-2022 eğitim öğretim yılı, 6 Eylül 2021’de yüz yüze ve tam zamanlı olarak başlatıldı.
ÖĞRENCİLER DERSBAŞI YAPTI
Birinci dönem ara tatili 15 Kasım 2021 Pazartesi başladı ve 19 Kasım 2021 Cuma sona erdi. Bu kapsamda öğrenciler, 24 Ocak’ta başlayan yarıyıl tatili sonrası ilk derslerine ise bugün girdi.
Yeni dönem heyecanı yaşayan öğrenciler sınıfları doldururken, coronavirüs tedbirleri dikkate alındı. Minik öğrenciler okula velileriyle birlikte gelirken, sınıflarına giderek ders başı yaptı.
