6:15 pm - GÜVENLİ GIDA LÜKS OLDU | Mutfakta açlık var!
12:34 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
10:47 am - TÜİK AÇIKLADI: Mayıs’ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünler belli oldu
9:32 am - TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU (TÜİK), Mayıs ayı enflasyon rakamlarını
9:37 am - TÜİK, NİSAN AYINA İLİŞKİN İŞ GÜCÜ İSTATİSTİKLERİNİ AÇIKLADI: Gerçek işsizlik yüzde 30,1 oldu
8:59 am - AYM, SÜRESİZ NAFAKA DÜZENLEMESİNİ İPTAL ETTİ: Erkek egemen toplumun yasal adımları
11:35 am - YOKSULUN BÜTÇESİ EVE, FATURAYA, MUTFAĞA MAHKÛM: Vergi “temel tüketim”den değil, “servetten” alınmalı
4:49 pm - TÜRK-İŞ MAYIS AYI ARAŞTIRMASI: Açlık ve yoksulluk sınırında artış sürüyor!
10:51 pm - ÖLMEZSEN EĞER SENEYE GEL!
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, “Teravih namazını camilerde değil evlerimizde kılmanın uygun olduğuna karar verdik” dedi.
Sağlık Bakanı Koca, geçen hafta yaptığı açıklamada, Ramazan boyunca camilerin açık olacağını, teravih namazlarının camilerde kılınabileceğini açıklamıştı.

Diyanet İşleri Başkanı, Sağlık Bakanı’nı düzeltti: Teravih namazını evde kılmak uygun olur
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, 2021 yılı Ramazan ayı faaliyetleri tanıtım programında açıklamalarda bulundu.
Erbaş, “Yaptığımız istişareler neticesinde teravih namazını camilerde değil evlerimizde kılmanın uygun olduğuna karar verdik” dedi. Diyanet İşleri Başkanı, “Şayet bu süreçte salgının seyrine göre camilerimizde teravih namazı kılabilme imkanı olursa bunun da kararını alıp milletimizle paylaşırız” diye de ekledi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, geçen hafta yaptığı açıklamada, Ramazan ayı boyunca uygulanacak sokağa çıkma yasakları sırasında camilerin açık olacağını ve teravih namazlarının kılınabileceğini dile getirmişti.
Bakan Koca, gazetecilerin “Ramazan ayında teravih namazları kılınabilecek mi?” sorusuna şöyle yanıt vermişti:
“Teravihler kapalı olmayacak. Bu noktada hassasiyet gösterilerek, tedbirler alınarak kılınmaya devam edilecek. Diyanet İşleri Başkanımızın da bu konuda bir açıklaması olacak. Ama iftar ve sahur gibi toplu etkinlikler Sayın Cumhurbaşkanımızın da açıkladığı gibi yasak olacak.”
‘AŞI ORUCU BOZMAZ’
Öte yandan Erbaş, aşı konusunda da görüş bildirerek, “Oruçluyken gerektiğinde aşı olmakta bir sakınca yoktur” dedi. Erbaş, ‘bu durumun orucu bozmayacağını’ ifade etti.
