12:34 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
10:47 am - TÜİK AÇIKLADI: Mayıs’ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünler belli oldu
9:32 am - TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU (TÜİK), Mayıs ayı enflasyon rakamlarını
9:37 am - TÜİK, NİSAN AYINA İLİŞKİN İŞ GÜCÜ İSTATİSTİKLERİNİ AÇIKLADI: Gerçek işsizlik yüzde 30,1 oldu
8:59 am - AYM, SÜRESİZ NAFAKA DÜZENLEMESİNİ İPTAL ETTİ: Erkek egemen toplumun yasal adımları
11:35 am - YOKSULUN BÜTÇESİ EVE, FATURAYA, MUTFAĞA MAHKÛM: Vergi “temel tüketim”den değil, “servetten” alınmalı
4:49 pm - TÜRK-İŞ MAYIS AYI ARAŞTIRMASI: Açlık ve yoksulluk sınırında artış sürüyor!
10:51 pm - ÖLMEZSEN EĞER SENEYE GEL!
8:28 pm - DOĞU KARADENİZ YAYLALARINA KIŞ GERİ GELDİ! ‘Ya biz erken geldik ya da yaz gelmeyi unuttu’
Bir süredir Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde coronavirüse yakalandıkları için tedavi altında bulunan iki doktor hayatını kaybetti.
55 ve 49 yaşlarındaki doktorların ortak özelliği ise coronavirüs aşısı olmamalarıydı.
Coronavirüsle mücadele kapsamında aşılanma çalışmaları son hızıyla devam ediyor. Birinci doz aşılamada yüzde 75, ikinci dozda ise yüzde 57 oranına ulaşılırken Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, önceki açıklamalarında aktif vakaların yaklaşık %87’sinin aşısı tamamlanmamış kişilerden oluştuğunu ifade etmişti.

AŞI OLMAYAN İKİ DOKTOR YAŞAMINI YİTİRDİ
NTV’de yer alan habere göre, 55 yaşındaki Dr. İlhami Atılgan ve 49 yaşındaki Dr. Murat Tad, dün gece coronavirüs sebebiyle yaşamını yitirdi. Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde hayatını kaybeden iki doktorun da ortak özelliği coronavirüs aşısı olmamalarıydı.
