8:42 am - SICAKLIKLAR ARTINCA TOPLU TAŞIMADA KLİMA ŞİKAYETLERİ DE ARTTI: Kaptanlar, biraz anlayış!
7:31 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
9:14 pm - SAĞLIKTA ADIM ADIM ÖZELLEŞTİRME: Şifaya değil sermayeye yatırım
9:04 pm - ANKARA TABİP ODASI: Şehir hastaneleri beş ayda 63 milyar TL yuttu
6:24 pm - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
6:15 pm - GÜVENLİ GIDA LÜKS OLDU | Mutfakta açlık var!
12:34 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
10:47 am - TÜİK AÇIKLADI: Mayıs’ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünler belli oldu
9:32 am - TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU (TÜİK), Mayıs ayı enflasyon rakamlarını
Aşı, isteğe bağlı ve veli onayı ile yapılacak, randevular ise e-Nabız üzerinden alınabilecek.
Yeni tip Coronavirüs (Covid-19) salgınıyla mücadelede aşılamada yaş sınırı 12’ye düştü.
TRT Haber’in aktardığına göre Sağlık Bakanlığı, 12 yaş ve üstü gençler için sisteme randevu tanımlandı. Aşı, isteğe bağlı ve veli onayı ile yapılacak, randevular ise e-Nabız üzerinden alınabilecek.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 2 Eylül’deki Bilim Kurulu toplantısı sonrası 12 yaş üstü kronik rahatsızlığı olanların aşı yaptırabileceğini duyurmuştu:
“18 yaş ve üstü üniversite öğrencileri için tanımladık. 15 yaş ve üstü için de tercihe bırakmıştık. 12 yaş üstü kronik hastalığı, ek hastalığı olan çocuklarımız içinde ayrıca tanımlama yaptık.
12 yaş üzeri zorunlu değil. 15 yaş üstü olduğu gibi tercihe bırakarak devam edilmesi kanaatindeyiz. Aşının zorunlu olarak yapılmasını çocuklarda değil, ek hastalığı olanlar için önemsiyoruz, tanımladık. 12 yaş üstü de 15 yaş üstü olduğu gibi tercihe bağlı yapılabilir.”
