6:15 pm - GÜVENLİ GIDA LÜKS OLDU | Mutfakta açlık var!
12:34 am - VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
10:47 am - TÜİK AÇIKLADI: Mayıs’ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünler belli oldu
9:32 am - TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU (TÜİK), Mayıs ayı enflasyon rakamlarını
9:37 am - TÜİK, NİSAN AYINA İLİŞKİN İŞ GÜCÜ İSTATİSTİKLERİNİ AÇIKLADI: Gerçek işsizlik yüzde 30,1 oldu
8:59 am - AYM, SÜRESİZ NAFAKA DÜZENLEMESİNİ İPTAL ETTİ: Erkek egemen toplumun yasal adımları
11:35 am - YOKSULUN BÜTÇESİ EVE, FATURAYA, MUTFAĞA MAHKÛM: Vergi “temel tüketim”den değil, “servetten” alınmalı
4:49 pm - TÜRK-İŞ MAYIS AYI ARAŞTIRMASI: Açlık ve yoksulluk sınırında artış sürüyor!
10:51 pm - ÖLMEZSEN EĞER SENEYE GEL!
Devlet güvencesinde olduğuna inanarak hastalarımızı hastanelere emanet ediyoruz. Yurttaşlar olarak, Devlettin hastalarımız için daha duyarlı, daha önem verilmesini beklemek hakkımız olduğuna inanıyoruz.
Tokat’ta bir hastanın özel hastane çalışanlarının şiddetine maruz kalmasına ilişkin soruşturma kapsamında Sağlık Bakanlığından 2 müfettiş kente gelerek incelemelere başladı.
Tokat’ta faaliyet gösteren özel Medicalpark Hastanesi’nde, iki hemşirenin bilinci yerinde olmayan bir hastaya şiddet uyguladığına ilişkin görüntüler sosyal medyada infial yarattı.
Görüntülerin ardından Sağlık Bakanlığı konuyla ilgili soruşturma başlatarak müfettiş görevlendirdi.
Erken saatlerde kente gelen 2 müfettiş, olayın yaşandığı özel hastanede incelemelere başladı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, dün sosyal medya hesabından, “Tokat Medical Park Hastanesinde kaydedildiği belirtilen, bir hastanın bazı çalışanlarca şiddete maruz kaldığını gösteren görüntüler, üzüntü verici ve kabul edilemezdir.
Bakanlığımız ilgili hastanede derhal soruşturma başlatmıştır. Gerekenin yapılacağından kimsenin şüphesi olmasın” açıklamasını yapmıştı.
